НОВИНИ

Відлуння РайDAY

28 серпня ТРЦ «РайON» відзначив День народження у форматі РайDAY – емоційного родинного свята, яке було сповнене випробуваннями вдачі, розвагами, солодощами та доброчинністю. 

Упродовж заходу у ТРЦ «РайON» гості брали участь в майстер-класах, розважались на автоматах від Game Park, ласували солодкою ватою, спостерігали за шоу мильних бульбашок та підтримували дистанційний інтерактив із ведучим. А кожен, хто проявляв свою завзятість та активність, отримував смачне морозиво від української торгової марки Laska.

А також згадували про те, що сталось за рік у ТРЦ «РайON»:

•    Відкрилось понад 10 нових магазинів, серед них – магазин одягу LC Waikiki, магазин електроніки «Фокстрот», заклад японської кухні «Томаха», магазини товарів для дому Watts та «Дім посуду», простір творчого приладдя «Акварель».
•    Відбулась низка весняних майстер-класів Cool School, які об’єднали вчителів, дітей та батьків. Зокрема відвідувачам до душі припали заняття з робототехніки й хімії.
•    Протягом липня-серпня щосуботи у ТРЦ діяли розваги від Game Park

Головні призи РайDAY – три «сертифікати-валізи» від магазину LC Waikiki – таки знайшли своїх щасливих власників, тож когось чекає продуктивний шопінг та грандіозне оновлення гардеробу – персонального та родинного. Ще чимало відвідувачів, які крутили «Колесо фортуни», отримали подарунки від партнерів свята: торгової марки Laska, магазину техніки «Фокстрот», кінотеатру Boomer, розважального центру Game Park, магазину косметики Yves Rocher, кав’ярні GOF, супермаркету «Сільпо», острівка нішевої парфумерії D&P Perfumum. 

У програму святкування була інтегрована соціальна складова із ініціативою «Разом добріше» на Community Point. Жителі Троєщини мали змогу принести одяг, який волонтери громадської організації «Долоні добра» передали малозабезпеченим та багатодітним родинам. Акція знайшла відгук у багатьох, а її проведення підтримала Деснянська районна адміністрація. 

«ТРЦ “РайON” став центром світського життя на Троєщині. Упродовж дев’яти років він постійно розвивався, нарощував потенціал взаємодії зі спільнотою, пропонуючи комфортний шопінг та дозвілля поруч із домом. Тому, недарма за нашим ТРЦ в народі закріпилась назва “хороший мій”», – підкреслила Інна Сотнікова, директорка «РайON». 

Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!