НОВИНИ
У магазині O’stin цікаво підбирати одяг
Кожен бренд – особливий, зі своїми цінностями і споживацькими рішеннями. У проекті Cool School: тінейджери у ролі таємних покупців у ТРЦ «РайON» магазин O’stin отримав свої споживацько- тінейджерівські симпатії у «номінаціях» – «частота відвідування магазину» та «цікаво підбирати образ із представлених у магазині fashion-колекцій». За результатами анкетувань стало очевидним, що для тінейджерівської аудиторії важливо, щоб вони самі шукали та підбирали собі одяг, без рекомендацій продавців консультантів. У такому разі наявність у магазині широкого вибору лінійок та колекцій у різних стилях – конкурентна перевага. Бренд O’stin довів, що готовий до прискіпливих тінейджерівських вимог.