НОВИНИ

У центрі Троєщини відкриється перший «Фокстрот»

У  планах розвитку ТРЦ «РайON» передбачено оновлення tenant-mix та підписання нових договорів про співпрацю із ритейл-брендами у різних товарних категоріях. Одним із яскравих відкриттів очікується  магазин електроніки та побутової техніки «Фокстрот» площею 900 кв. м. Це буде перше офлайн представництво бренду у центрі Троєщини.
За офіційними розрахунками чисельності у даному мікрорайоні Києва проживає понад 350 тис. мешканців.  Троєщина продовжує активно забудовуватися, щороку з’являються нові житлові комплекси. А з появою нового житла виникають  нові потреби в його облаштуванні, в тому числі побутовою технікою. 
«Торговий центр як соціальна екосистема гармонійно еволюціонує разом із технологізацією та діджиталізацією суспільства. Тому поява нового оператора побутової техніки та електроніки «Фоктрот» є логічним та затребуваним рішенням. Тим більше, що в customer journey споживацький патернів для покупців важливо протестувати побутову техніку та проаналізувати її опції. А це легко здійснити в офлайні», - прокоментував Денис Корнута, директор департаменту торговельних площ Arricano. 
Із появою магазину «Фокстрот» у ТРЦ «РайON» категорія «Техніки та електроніки» буде представлена 15 відомими брендами у різних ритейл-концепціях, серед яких – Comfy, Алло в оновленому форматі, ТТТ, Ябко, Техноїжак, Смартшоп, Xiaomi, Yuppie та Vodafone. Також у торговому центрі вже відкрився новий магазин взуття Podium, а найближчим часом очікується «Акварель» та ще кілька популярних fashion-брендів.