НОВИНИ

Міський комфорт: як школярі вивчали взуття Mida в ТРЦ РайON

Як вибрати взуття для комфортної зими в Києві і врятувати її від солі, сльоти і бруду на дорогах? Як купують взуття підлітки і чому їх цікавить робота взуттєвої фабрики? Соціально-освітній проект Cool School! І ніякого навчання в ТРЦ «РайON» допомагає двом зацікавленим у спілкуванні сторонам: брендам та молоді. Український виробник Mida розповідає про тренди і лайфхаки, а школярі Деснянського району говорять про дизайн.

— Взуття виготовляється на запорізькій фабриці, якій більше 25 років. Всі моделі — з натуральної шкіри, — розповідає Тетяна, продавець-консультант фірмового магазину торгової марки Mida.

Яке взуття частіше вибирають покупці взимку для активного життя в місті?

В першу чергу — це взуття з крейзі шкіри. Така шкіра виглядає злегка потертою і вінтажною, не блищить і має зовнішню схожість з нубуком. А головне — вона приємна на дотик і м'яка на нозі.

Взуття з нубука завжди залишається актуальним. Матеріал трохи нагадує замшу, але за таким взуттям набагато легше доглядати, адже нубук не настільки примхливий, як замша.

Всередині зимове взуття може бути утеплене вовною або цигейкою, є також термо-моделі, розраховані на морози до-10 градусів.

Особлива модель для ожеледиці відшивається також на експорт. Це жіночі та чоловічі черевики з шипами на підошві. В них не страшно пересуватися навіть на самих слизьких доріжках.

Підказка від фахівця: зимове взуття повинно бути щільним, але не тісним. Пальці ніг не повинні впиратися в носок взуття.

70% чоловіків визначаються досить швидко, як правило, вибираючи між двома моделями, які найбільше сподобалися. Чоловіки практичні, вони зазвичай купують взуття, виходячи саме з відчуттів комфорту. Більшості жінок, щоб зробити вибір, доводиться переміряти до десятка різних моделей. Жінки частіше роблять вибір емоційно: остання пара зі знижкою, подобається колір, все життя шукала таку модель. Навіть якщо розмір не підходить, покупниця візьме таку пару.

Сучасні дівчата вибирають взуття на пласкій ході і все частіше відмовляються від каблука. Це правильний вибір для здоров'я ніг. Якщо і вибирати каблук, то з оптимальною висотою 4-6 см.  Таке взуття випускає Mida.

Найбільшим попитом в умовах міської зими все-таки користується чорне взуття. На другому місці — руді черевики для холодів.

Підказка від фахівця: щоб взуття з крейзі шкіри, нубука, замші і велюру слугувало довше і виглядало як новеньке, обов'язково використовуйте для догляду водонепроникний спрей. Дороги в місті постійно обробляють сіллю, спрей — надійний засіб, який врятує взуття від агресивного впливу солі. Навіть гладеньку шкіру взуття і курток варто насичувати таким засобом. Він захистить від вологи і пилу, допоможе зберегти колір.

Якщо все-таки забруднили нубукове або замшеве взуття, скористайтеся піноочисниками і тільки потім обробляйте спреєм. У дощово-снігову погоду рекомендуємо робити це раз на три дні. Бажано ввечері, але якщо не встигаєте, то за 20 хвилин до виходу з дому. У суху погоду досить обробити спреєм раз на тиждень.

 Як вибирають взуття сучасні школярі? Чи правда, що вони обирають покупки онлайн і їхній головний мотив у виборі — це гучне ім'я бренду? Десятикласники розвіяли ці стереотипи.

— Для мене головне у взутті — це зручність, — каже Яся. — Не буду купувати в інтернеті, тому що мені важливо роздивитись пару, приміряти, щоб зрозуміти, як вона сидить на нозі.

— Я спочатку дивлюся на дизайн, — каже Богдан. — Другий момент — зручність. Так, у мене є улюблені бренди взуття, але, якщо трапиться пара, яка мені сподобається, не з цього списку, не відмовлюся від покупки.

- Зручність і дизайн - два головні чинники у виборі взуття. Зазвичай ношу пару сезон-два, потім міняю, — доповнює Данило. — Я взагалі цікавлюся дизайном. В інстаграмі підписаний на різних дизайнерів - наших і зарубіжних, стежу за їхніми публікаціями, вивчаю це питання.

Вікторія Пінчук, вчителька підлітків, розповідає:

— Нове покоління відрізняється розкутістю, відкритістю. Ці підлітки дуже просунуті, не бояться змін, готові ризикувати. Їхня основна риса — свобода вибору. Кажуть, що вони нічого не читають і нічим не цікавляться. Неправда, багато читають, мають широке коло інтересів. Тільки більше черпають інформацію не з книг, а з інтернету.

Одна з головних проблем десятикласників — це питання вибору: куди вступати, яку професію вибрати? Деякі хлопці цікавляться модою, технологіями і дизайном. Тому їм цікаво познайомитися з компанією-виробником взуття, щоб більше дізнатися про те, як влаштований процес виробництва, хто і як придумує модні моделі, які матеріали використовують. Добре, що наші бренди йдуть назустріч і готові спілкуватися, відповідати на питання, які хвилюють хлопців.

Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!