НОВИНИ
Чому брендам важливо, щоб тінейджери читали книжки
На проекті Cool School! І ніякого навчання в ТРЦ «РайON» тінейджери були у ролі таємних покупців. Вони тестували роботу магазинів та відповідали на питання в анкеті. Результати анкетування виявились цікавими та неочікуваними навіть для них самих. Адже школярам довелось задуматись стосовно їх власних споживацьких мотивів.
90% відповіли, що шопінг приносить приємні емоції.
55% тінейджерів вважають, що для них важливі поради друзів під час покупок. 36% - поради батьків. 9% - поради продавців-консультантів.
«Тінейджери – це нова цікава аудиторія для торгового центру. Що думає покоління Грети Тумберг про шопінг та які цінності для них важливі – все це ми з’ясовували під час анкетування за результатами спостережень, коли тінейджери були у ролі таємних покупців. Виявилося, що 50% школярів цікавляться цінностями та контентом, який пропонують fashion-бренди. Відповідно, іншій половині бренд-контент не є цікавим. Щоб аргументувати дану закономірність, ми запитали, чи люблять тінейджери читати книжки. І саме ті 50%, яких цікавить інформація про бренди, люблять читати. Висновок прямолінійний – якщо брендам важливо доносити про себе інформацію, залучати читачів у свій сторітелінг, варто формувати свою читацьку аудиторію і мотивувати їх читати книги, читати історії, читати цікавий бренд-контент. Ну і, звичайно, дивитись відео у Tik Tok, адже тінейджери – активні юзери саме цієї соціально-розважальної мережі», - доповнила Олена Обухівська, менеджерка із комунікацій ТРЦ «РайON».
Партнери проекту Cool School: тінейджери у ролі таємних покупців – улюблені fashion-бренди у ТРЦ «РайON» - Cropp Town, Orange Club, Mohito, Sinsay, Reserved, House, O’stin, Colin’s.