НОВИНИ
Дітям про мистецтво: Art & Fashion у ТРЦ «РайON» від 20-х до 20-х
1 серпня у ТРЦ «РайON» відкривається виставка, присвячена історії моди на прикладі мистецтва - «ArtFashion: від 20-х до 20-х».
Розвиток трендів яскраво відображений на стендах у вигляді справжніх витворів мистецтва різних епох. Арт-об’єкти відомих художників та професійних фотографів, представлені на виставці, презентують лінійність змін модних трендів упродовж століття.
Цікаво, що кожен стенд відображає відповідні стилі як жіночого та чоловічого, так і дитячого сегментів. Розглядаючи їх, можна зрозуміти, який модний шлях пройшли сукні, костюми, аксесуари, головні убори та дитячі іграшки впродовж 100 років: від 20-х минулого століття до сьогодення.
Центральними світлинами на кожному стенді – це цьогорічні актуальні моделі від брендів Colin`s, Vovk, Mida, SharMan, True Tannery, Urban Planet та «Будинок іграшок» - стильні, яскраві, привабливі, трендові, які є уособленням кращих варіацій цьогорічної fashion індустрії.
До підбору фото та картин у ТРЦ «РайON» підійшли ретельно як із культорологічної, так і з модної ретроспективи. Наприклад, на стенді про жіноче взуття розміщені зображення у різних стилістиках: Піно Дені «Танець фламенко» із монреальського музею, Мередіт Фремптон «Маргарита Келсі» із лондонської картинної галереї, фото Мерлін Монро на зйомках фільму «Ніагара» тощо.
«Ми прагнули продемонструвати сучасному глядачеві у ТРЦ «РайON» шедевральні взірці моди, які отримали впродовж століття. Митці обирали краще. Ми пішли за тим же принципом, щоб показати fashion надбання за сторіччя і кульмінувати сучасні модні пропозиції для українських споживачів від відомих брендів. Гадаю, що через століття для організації такої тематичної ArtFashion джерелами стануть не лише роботи художників та фотографів, але і стильні іміджі із інстаграму», - розповідає Олена Обухівська, директорка з комунікацій.
Мода нарощує свій потенціал, розвивається одночасно циклічно та лінійно, стає доступнішою та практичнішою. Велкам споглядати та удосконалювати свій власний стиль, вивчаючи пропозиції сучасних брендів.