НОВИНИ
Зарядити дитину допитливістю на Cool School в ТРЦ «РайON»
Виховати дитину цілеспрямованою і успішною людиною - відповідальний challenge для батьків. У цьому непростому процесі перетинається багато граней -особисте і соціальне, вроджене і набуте, сімейні цінності і тренди сучасного суспільства. Однією з пріоритетних компетенцій в стратегії успіху експерти виділяють дитячу допитливість. Вона мотивує не тільки добре вчитися в школі, але й пізнавати світ, отримуючи інформацію з різних джерел.
На Cool School в ТРЦ «РайON» таким несподіваним джерелом нового стали продавці - консультанти взуттєвого магазину Mida, які поділилися практичними знаннями як правильно вибирати кросівки, кеди, чоботи і туфлі.
«Для нас це був комунікаційний експеримент, що з'єднує продавців-консультантів і дітей. Справа в тому, що продавці - це ідеальні і мотивовані "вчителі", що володіють цінною інформацією про те, яким буває взуття, яка його структура і функціональне призначення. Порадувало те, що всі учасники одноголосно погодилися, що взуття повинне бути комфортним і красивим. Ну а далі все пішло не за планом, коли діти дивувалися структурним елементам «дихаючих» кросівок і як їх вибирати. А продавці не очікували, що дівчатка мріють про чорні туфлі з червоним каблуком, щоб піти в кіно", - зазначає Олена Обухівська, PR менеджер ТРЦ "РайON".
Завдання на Cool School було створити бажану модель взуття. У дітей були заготовки, за допомогою яких вони моделювали свою особисту fashion-лінійку. Яскраві кольори, комбінування зображень з квіточками і орнаментами, різні зображення улюблених звіряток і героїв – це результат дитячої фантазії на туфлях і чоботах. Навіть сама можливість запропонувати власне рішення і показати продавцеві-фахівцю для дітей стало ефектом, що мотивує.
«Вважаю, що для батьків це була відмінна можливість, щоб діти поспілкувалися з продавцями «на рівних», отримали потрібні поради у підвищенні особистої шопінг-культури і ще пофантазувати про моду, пропонуючи власні рішення. Чим більше у дітей буде різнорівневої і різновекторної комунікації, тим більше вони будуть пристосовані до життя, без сором'язливості і боязні. А з відкритою особистою позицією до допитливості і нових знань. Хочемо подякувати продавцям взуттєвого магазину Mida в ТРЦ «РайON», які провели практичне заняття з дітьми. Адже для них це теж новий досвід тимчасово перевтілитися в вчителів на просторі Cool School", - резюмує Олена Обухівська.