НОВИНИ

Про потрібні з дитинства компетенції на Cool School в ТРЦ «РайON»

Знаєте, як можна здивувати покоління Z? Розповісти, що раніше відео дивилися тільки по телевізору. І ті люди, яких там показували, були найбільш популярними. А значить – найбільш успішними і щасливими. Тому діти мріяли знятися в кіно або в передачі, щоб їх показали на ТБ. Принаймні у своєму дитинстві так думало більшість міленіалів, яким сьогодні 30+. Впевнена, багато з мох ровесників ще пам'ятають, як купували газету з програмою на тиждень і олівцем відзначали час, що хотілося б подивитися. 
Вважаю, що сучасні діти покоління Z не знають, що таке «телепрограма» або навіщо чекати 20 хвилин, щоб подивитися мультик по телевізору.  Тому що вони самі можуть вибирати час і відео – що і коли дивитися в Інтернеті. «Все включено» у вільному доступі 24 години – улюблені фільми, мультики, програми... Більш того, діти Z і самі можуть знімати і зніматися у відео. Для цього їм не потрібно мріяти потрапити на телевізор, щоб стати популярними. А взяти камеру і почати записувати про те, що цікаво. Для свого особистого YouTube-каналу, тому що вони – блогери і ютубери.  
На фінальному майстер-класі другого сезону дитячого проекту «Cool School і ніякого навчання» в ТРЦ «РайON» нам вдалося об'єднати три елементи – «шматочок» школи, телебачення та тренінгів із саморозвитку. Спочатку діти малювали «карту бажань на літо 2018». Як дивувалися їх батьки, дізнавшись, про що реально мріють їхні діти. Але найголовніше в тому, що хлопчики і дівчатка легко і невимушено давали інтерв'ю на камеру, розповідали про себе та своїх друзів. І зовсім не морочилися про те, що про них подумають інші. Чесно кажучи – так і задумувалося. Адже ми, дорослі, поки мало знаємо і майже не вивчаємо «мислення в стилі Z». Яке кардинально відрізняється від своїх попередників і за масштабом, швидкості, креативу, логічними зв'язками і точками впливу. 
Тому на дитячому просторі «Cool School і ніякого навчання» в ТРЦ «РайON» дослідити «тему Z» ми взяли у свої руки. Раніше провели опитування про майбутню професію, про школу і найкращих друзів. В цей раз переключилися на плани і бажання на літо. Наслідували три мети – навчити дітей популярної у всьому світі техніки створювати «карту бажань», підказати батькам з інформацією «з перших вуст» як ощасливити своїх дітей і попрактикуватися давати інтерв'ю.  До речі, про інтерв'ю: швидко обдумувати питання і впевнено відповідати, контролювати свої рухи тіла і міміку, вигадувати нові ідеї і не боятися висловлювати свої думки – це компетенції успішних людей, що працюють в бізнесі, займаються політикою або громадською діяльністю. Саме цю компетенцію – говорити на публіку, презентувати себе і висловлювати свої ідеї – варто розвивати з дитинства. Щоб більше тренуватися, більше давати інтерв'ю, створювати себе і своє коло однодумців. Це ті практичні навички, які знадобляться при будь-якій професії. І ми це зробили разом. Як це було – репортаж на каналі YouTube ТРЦ «РайON» https://www.youtube.com/watch?v=KoA9hAAha8M  
 

Дізнавайся першим про розпродажі і новеньких! Підписуйся на розсилку!