НОВИНИ
Fun-контент «КачкаNews» ТРЦ «РайON» - соцопитування мешканців Троєщини
Висловлювати свою думку та отримувати fun – головне завдання програми «КачкаNews» на YouTube каналі ТРЦ «РайON». Протягом року сотні жителів мікрорайону Троєщини висловили свою думку і побачили себе в сюжеті. Як результат – особисті емоції і тяжіння до торговельно-розважального центру, де є все потрібне поруч з домом.
Аналізуючи відео-інтерв'ю і fun-контент YouTube каналу ТРЦ «РайON», вдалося роздобути кілька соціальних фактів:
• Вибираючи між аквапарком і метро на Троєщині, жителі мікрорайону віддають перевагу саме метро;
• Навіть на смішні питання і фейкові новини гості ТРЦ «РайON» відповідають у більшості випадків зважено та серйозно;
• Чоловіки, зазвичай, жартують більше ніж жінки;
• Жителі Троєщини не скупляться на побажання для коханого торговельно-розважального центру: удачі, достатку, позитивних відгуків в Інтернеті і плідної діяльності;
• Гості ТРЦ цінують святковий і душевний настрій;
• Майже всі респонденти повірили, що Adidas пошиє нові штани для Троєщини з 5 смужками. Можна припустити, що Троєщина готова приймати сюрпризи від улюблених брендів.
І хоч гра «вірю – не вірю» - більше дитяча, але в програмі «КачкаNews» на YouTube каналі ТРЦ «РайON» вдається гостей повеселити в офлайні, запросити в fun-онлайн і створити новий ефект «тяжіння» до торговельно-розважального центру на Троєщині. Станом на 5 липня 2018 року на каналі – понад 6,6 тис. офіційних підписників.
Всі сюжети «КачкаNews» - на YouTube каналі ТРЦ «РайON» https://www.youtube.com/channel/UC8pfWOBQzy0KbLFxckwuBXw